Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je smutné, když někdo potřebuje ke svému vítězství v prezidentských volbách lži a podvody. A musíme to respektovat, i když jsme ty podvody viděli a nevolili. Ale ostatní občané odmítli noblesu, čest, spravedlnost, demokracii a budoucnost Evropy. A byli v převaze. A kdoví, kdo stál za tou desinformační kampaní! Afinita k Rusku a Putinovi klade nám různé otázky.

:-)

2 0
možnosti
RJ

Všechny tyhle různé "výzvy" jsou vždy sepisovány ve chvíli, kdy jejich autoři nemají sebemenší šanci uspět v tradičnín volebním klání. Ať to byla Holešovská výzva lůzy, anebo teď Kromeřížská výzva elit...

0 1
možnosti
VC

Já bych rád podepsal KROMĚŘÍŠSKOU výzvu

1 1
možnosti
Foto

Díky za ukazatel na Západ! Podepsala jsem taktéž...R^

2 0
možnosti
SN

:-)........Pane autore ! Vám by se zřejmě líbilo, kdyby byl zvolen kníže Spáč a Kalousek byl premiérem ! Mně ani trochu! To bych ještě pře konce svého života emigroval . RvRvRv

4 4
možnosti
SB

Podepsat výzev můžete, kolik chcete. Ale nějaké pomatené sluníčkáře stejně lidé za prezidenty volit nebudou. Schwarzenberg už jednou kolečka ostrouhal, a kdokoli půjde v jeho šlépějích a bude vykládat podobné bludy a nesmysly, jako vykládá on, tak je zase ostrouhá.

10 1
možnosti
PB

.... bych to taky rád podepsal, ale porád nevím kdo je ten spravej kandidát ?,- Maxipes Fík, Ája, nebo Víla Análka V?!?

6 1
možnosti

Dávno jsou pryč doby, kdy naši pracující podepisovali výzvy. Jako by tu tenkrát byl někdo jiný než pracující :-)

6 1
možnosti
KB

Já nevím, co mají všichni s tím rozdělování či sjednocováním. Sjednotit společnost. Jsem přesvědčen, že mnozí mají na mysli to, že zbytek společnosti prostě jen přijme jejich názor. Já osobně mám diametrálně odlišný názor na svět a dnešní dění než lidé jako Kocáb, Šiklová, Halík atd. atd. Tito lidé samozřejmě budou podporovat kandidáta, který bude tzv. jejich "krevní skupina". Já vím, že takovému člověku zase já nikdy nedám hlas. Takže kdo nás má spojovat.

Ad Kiska. Já jsem na Slovensku jak se říká "pečený vařený". Kiska nikoho nespojuje. Kiska je prostě jen většině společnosti naprosto fuk.

19 1
možnosti
Foto

Jediné, co může dav pevně stmelit je společný nepřítel

Proto ty žvásty o stmelování, ve skutečnosti jde o šikování soukmenovců proti "vnitřnímu" nepříteli (což je mnohem jednodušší a "líbivější" než účinně čelit skutečnému nebezpečí zvenčí).

7 1
možnosti
Foto

chcete být politrukem, podpepsal jste Kroměřížsku výzvu. To dává smysl R^

7 3
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 975x
Student

 

 

 

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Oblíbené články